سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، او رابه بلایی بزرگ مبتلا می کند . پس اگر آن بنده راضی گشت، بهره اش نزد خداوند، رضایت است و اگر ناخشنود گشت، بهره اش نزد خداوند، ناخشنودی است [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]

اس ام اس

 

اس ام اس       اس ام اس جدید    اس ام اس عاشقانه    اس ام اس جدید 93   اس ام اس تولد   اس ام اس رفاقتی     اس ام اس دلتنگی

سلام به اون عزیزی که فاصله ها باهاش دارم

تو دفتر خاطره هام خاطره ها باهاش دارم

آرزوی دیدن اون صورت زیباشو دارم

آخر حرفمم اینه هرجا باشه دوسش دارم

 

اس ام اس       اس ام اس جدید    اس ام اس عاشقانه    اس ام اس جدید 93   اس ام اس تولد   اس ام اس رفاقتی     اس ام اس دلتنگی




nazanin ::: چهارشنبه 93/3/7::: ساعت 12:0 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :19969
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<